Kläder och skor.

Nu är jag hos min mamma, där jag har fått en jätte god middag tillsammans med hela familjen, min syster var alltså här också. Jag och min syster har suttit och kollat på massa hemsidor efter kläder och skor. Blev skit sugen på sommaren, då man kan klä sig lättare och snyggare. Nu har jag hittat super många fina skor som jag vill ha, men jag ska allt vänta med att shoppa tills jag åker till London, så hittar jag inget där (vilket jag kommer göra, det vet jag), så kan jag tänka mig att beställa hem lite fina saker. Främst är jag ute efter skor och ny skinnjacka. Syrran visade en skinnjacka på H&M, bikermodell. Det är dock inte äkta skinn, men jag funderar skarpt på den :) Den går ju trots allt på bara 498:- 
I sko-väg är jag ute efter ett par ankelboots, hoppas att jag hittar de i London. Ser verkligen fram emot resan :) 



Kommentarer
Postat av: linda

åh en sådan jacka har jag beställt :)

din blogg är jätte bra, hihi

2009-01-26 @ 20:14:09
URL: http://lindaledin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0