Lakrits-fudge i choklad.

Hej igen, hoppas ni alla har en bra lördag kväll. 
Klockan är nu drygt halv 9, och jag är fortfarande hemma. Det verkar som att jag blir hemma hela kvällen. Om jag möjligt vis inte går hem till Josefin och bara snackar en stund, det verkar behövas. 
Nu har jag i alla fall fått en god middag, och även efterrätt bestående av glass med smält toblerone och lakrits-fudge täckta i choklad (min och mammas nya favorit), mums. 

Jag har fått några kommentarer om nya färgen (på bakgrunden), jag funderar fortfarande, men fortsätt gärna att kommentera :) 

Kommentarer
Postat av: Lisa

snygg bakrund :)



har just nu en liten "frågelåda" i min blogg, ställ gärna en fråga eller två :D

2009-01-31 @ 20:52:09
URL: http://llisabs.blogg.se/
Postat av: Carita

åh, din nya bakgrund är jättefin ju! ^^ puss :*

2009-01-31 @ 21:34:28
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0