Min dag.

Som sagt så har jag inte tagit mig in på bloggen på hela dagen. Varken min eller någon annans. Är det någon annan som har haft samma problem, eller är det bara min dator?  Hur som helt, så här såg min dag ut:

Väckarklockan ringde klockan 9.00, då var det dags att kliva upp. Så jag och julia bytte om, åt frukost och gick sen ut och mötte josefin. Vi träffade josefin, och mötte hedda vid bussen. Sen gick vi upp till gymmet, där Sandra redan var. Ca 10.30 satte vi i gång med träningen. Själv sprang jag en halvtimma på rullbandet samt ca 15min på crossing. Efter de, så satte jag, julia och josefin i hop ett eget program, först tre olika benmaskiner, 3 gånger 15, sen lika med armar och magen. Jag prövade även den så kallade vibraplate, jag gjorde dock bara två övningar, eftersom att man egentligen ska ha kort till den maskinen. Hur som helst, den kändes lite läskig men roligt. Men jag förstår inte hur man kan träna en muskel så pass mycket på bara 30 sek. 
Efter gymmet drog vi hem, duschade och åt. Sen drog jag och julia till josefin och sjöng singstar. Vi sjöng 4 olika spel, eller skivor eller vad man säger. Hur som helst, vi sjöng iaf Pop, ABBA, 80's och Svenska hits. Just nu har jag ju kärat ner mig i mitt älskade ABBA, men jag måste säga att Pop är den bästa skivan för övrigt! Men det kanske bara beror på att jag och josefin kan alla låtar på den. 
Sen drog jag och julia hem när josefin skulle till micke. Vi skulle som sagt ha gäster, så det var lite extra god mat, och desert, vilket var suuuper gott. Både min mamma och min pappa är bra på att laga mat måste jag säga.
Efter den otroligt goda middagen med våra trevliga gäster så drog jag och återigen Julia till anna, där vi spenderade hela kvällen bl.a framför tv'n och med kortleken. Hedda var med ett tag också. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅTERIGEN julia..

2009-01-11 @ 02:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0