Min plyschdress.


Nu har jag som sagt kollat på Sex and the city, jag grät som vanligt. Jag tror faktiskt att jag gråter mer när jag är ensam, är det så för er också? 
Jag hatar verkligen att vara sjuk, jag känner mig så rastlös, men jag kommer faktiskt på några bra anledningar att vara sjuk iaf:
♦ Man blir uppvaktad med godis, och andra godsaker.
♦ Man kan ha på sig sina älsklings-mjukis-kläder, min ljusrosa plyschdress med kronor på, från H&Ms barnavdelning (tur att jag är så liten att jag kan ha vissa kläder där i från), och mina täcketofflor (som jag fick i julklapp).
♦ Man blir utvilad.
♦ Man kan passa på att kolla igenom massa gamla saker som man har hemma, t.ex kort från när man var liten.
♦ Man behöver inte tänka på någon tid att passa eller så. 
♦ Man behöver inte bry sig om hur man ser ut. 

Det finns säkert mycket mera saker än vad jag kommer på, men dessa saker gör jag när jag är sjuk iaf.  :)

Kommentarer
Postat av: Katja

Hej!

Du får gärna gå in och rösta på mig på http://juliaberg.blogg.se/2009/january/finalister-i-tavlingen.html#trackback



Bland dom som röstat på mig kommer jag lotta ut ett extrapris! :)

2009-01-17 @ 18:35:38
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0