Onsdag/Torsdag, stockholm.

Resan gick bra, vi sov nästan hela vägen. Men jag måste söga att dom där lite nyare tågen (tror att dom är nya iaf) är mycket oskönare än vad de "vanliga" sj-tågen.

Vi kom till Stockholm klockan 11, vi tog direkt med våra väskor och låste in dom på stationen. Sen fixade vi oss lite snabbt, sen drog vi på stan. Tyvär han inte Jonas, min kusin komma in och träffa oss på grund av hans träning, och vi kommer inte hinna ses någonting i huvud taget. Dumma träningar!
Det blev lite shopping iaf, trots mina pengaproblem. Men jag är faktiskt stolt över vad mycket saker jag valde bort. Men det jag köpte var iaf: En tröja från Weekday, jätte söt verkligen. Det är en svart lite kortare tröja med blixtlås vig sidan av halsen. (Bilder när jag kommer hem). Ett par svarta fingervantar, också Weekday. Perfekta vantar, att ha nu när det är kallt. Jag har ju ett par jätte varma tummvantar, men som inte passar till lite pinare tillfällen om man säger så. Och så sista grejen. Jag och Anna brukar ofta köpa något roligt, antingen på Mique eller på Urban. Förra året köpte vi apor som man sätter på nycklarna, från Urban outfitters. Nu blev det ett siliconfodral till i-poden, rött och ser ut som en djävul. Hihi jätte sött.
Det blev middag på kolgrillen tillsammans med Annas pappa och hans tjej. Sedan hem och kollade på tv.

I dag har vi tänkt oss att ta en sväng på Söder och sedan city.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0