Outfit.

I dag hade jag min nya tröja, och nyålade, röda naglar. Också försökte jag göra en lite anourlunda frisyr, det blev ganska bra faktiskt. ( Usch vad det syns att mitt hår är slitet på den här bilden, får klippa bort en bit tror jag ) 

I dag skulle jag egentligen gå till kvart över tre, men som tur var så slapp vi de två sista lektionerna, så vi slutade istället efter lunch. Egentligen hade jag tänkt att jobba hemma nu ändå, men jag kan inte öppna programmet verkar det som, så jag ska dra till gymmet med Josefin. Måste ju passa på nu när det är gratisvecka :) < Just nu (v.3), är det gratis för alla att träna på Fristilen, antingen använda gymmet eller gå på olika pass. Helt gratis!>
I dag blir det mycket träning. Först gymma, dans, hem och äta och dans igen... 




Kommentarer
Postat av: Anonym

E det gratis träning på fristilen för alla hela veckan?? puss<3

2009-01-12 @ 16:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0