Paus.

Passar på att skriva ett inlägg i pausen på Prison Break.

Mötet gick ganska bra, nu är det ganska klart om hur vi ska spela under kommande säsong.
Efter mötet drog jag, hedda, anna och josefin til subway på en kvällfika, hehe. det var trevligt. När jag jag kom blev det ännu en fika med pappa innan prison break började. 
Jag dör vad spännande det är just nu. Många säger att Prison Break har gått för långt, och att allt är så överdrivet nu. Själv tycker jag inte det, det blir bara mer spännande efter varje program som går. 

Det blir inget Åre i morgon iaf, vi åker nog dit över någon helg och besöker Jennie i sället :). Däremot blir det skola i morn, och jag ska jobba stenhårt. Jag ska även ta med mig lite jobb som jag kan göra på tåget. Efter skolan i morgon ska jag antagligen in på stan och ta en fika med mamma, jag vill hinna träffa henne innan jag åker och så.. Trots att jag bara ska vara borta fyra dagar så ska jag ju ändå bort. 

Åter till tv'n... 

Kommentarer
Postat av: elin

ha det så roligt i sthlm. och du får skrika lite extra på chris brown för mig :) hahah ses nästa vecka <3

2009-01-19 @ 22:59:12
URL: http://elinols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0