"R" som är retro och rosa.

                           

Fy fan vad slaskigt det är ute nu. Men det är u inte så konstigt när vädret går från -10° och massor av snö till 4.5° (plusgrader), usch all snö är bara grå och trist. Och så fort en bil kör förbi så får man en dusch av all slask som ligger i vägkanten. Mest utav allt vill ja ha dessa rosa gummistövlar just nu, jag har verkligen inga lämpliga skor för detta väder. Så dessa godingar finns med på min önskelista (födelsedag i februari). Det är kul att det äntligen finns snygga gummistövlar, jag minns så tydligt att jag inte vile ha gummistövlar när jag var mindre, bara för att de var så fula, då fanns det nästan bara dom här mörkgröna tråkiga. 
Dom här hittar du iaf på http://www.brandos.se för 499:- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0