Torsdag.

Usch vad kallt det är ute, det är ju så roligt att jag glömde mina vantar på skolan.
I dag var jag och Josefin och kollade på Estet Dans, det verkar ganska roligt. Efter det drog vi och hälsade på Nilsson och Hedda, vilket var roligare. Just nu är det strömavbrott i typ hela Östersund, iaf i alla affärer, på skolan och det var hemma också, men vi har som tur är fått tillbaka strömmen nu.
I dag ska jag nog bara ta det lugnt, egentligen ska jag dansa, men har ingen ork. Så det blir lite pluggande och tv. Jag ska börja med att lägga mig i min säng framför tv'n ett tag. 

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Visst!



Det är så kallt ute, vill ha sommar!

2009-01-15 @ 17:22:14
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0