Träning.

Som sagt, vi kom i väg till slut. Även fast vi drog ganska sent, närmare femtiden. Det blev iaf 2 timmar stenhård träning, härligt. 40 min på rullbandet, ca 10 på crossing och resten styrka. Och eftersom att det var första gången som jag tränade på Fristilen, så fick jag 3 gratis träningar. Så jag har nu två kvar. Nästa träning blir på lördag morgon klockan 10, jag tycker faktiskt om att träna på mornar. Trots att det inte är roligt att kliva upp runt nio på en lördag, så är det skönt att träna. För det första så är det skönt när det inte är så mycket folk där, och så är pigg sen (för hoppningsvis). Så på lördag blir det ungefär samma träning som i dag, och ännu nästa gång ska vi nog vara med på ett pass. 
Att träning kan vara så kul. Jag menar det är ju mycket roliga att dra i väg till ett gym, än att springa i skogen till exempel, fast det är dock härligt på sommaren. Det som gjorde träningen lite extra rolig var ju att vi drog i väg ganska många, jag och fyra tjejer till. 

I morgon är det fredag, äntligen! Först skolan klockan 9-14, sen in på stan tror jag. Kanske det blir en fredagsfika? 


Så här ser det ut på Fristilen. 
Det blir nog för övrigt ett gymkort där. Då blir Sandra glad, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0