BB.

Gissa om jag har varit trött i dag? - Om jag har. Min power nap som jag tänkte ta, blev tillslut 2 timmars (härlig) sömn. Även om jag fick sova i två timmar så har jag varit trött hela kvällen. Jag tog mig tillsist ut i mjukisbyxor och träffade några vänner i valla.
Hoppas nu bara att jag kommer kunna sova i natt, men det lär väl inte vara ett problem.

Som vanligt sitter jag inne och kikar runt på lite webbshoppar. Just nu vill jag verkligen ha en snygg t-shirt. På Back Book har jag hittat några riktigt snygga (typ hela deras sortiment men ändå):



http://www.bbook.se

I morgon är det studenet, och själv är jag bjuden på studentmiddag hemma hos Josefin, vars bror tar studenten i år. Efter det ska vi nog ut. 
Försöker hinna med ett inlägg på morgonen, annars kommer jag nog inte ha någon tid för det i morgon skulle jag tro.
God natt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: haha, det var någon slipmaskin.

// Andreas stil

2009-06-05 @ 07:47:20
Postat av: emma

sv; bra det (:



jag bor också i östersund, nu när jag tänker efter känner jag ju faktsikt igen dig, du dansar va?

2009-06-05 @ 08:39:05
URL: http://eemmagunnholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0