Bilder från Göteborg:

Jag försökte fota så mycket som möjligt. Men kameran hängde bara med tills vi skulle på Liseberg, då jag lämnade den i garderoben. På söndagen var vi endast på Liseberg, så togs inte heller några bilder.
Men jag visar det jag har:








Resan var lätt sagt mycket lyckad. Och jag kan inte tänka tanken att jag snart inte går i samma klass som mina underbara klasskompisar. Våran klass är som en enda stor familj, och man kan verkligen vara sig själv bland dom.
Tack till alla i klassen som gjorde resan jätte rolig, och tack till Mattias som hade med sig högtalare, så vi kunde pumpa musik längs gatorna och överallt.


( jag skriver inget mer om bilderna, men ni undrar något så får ni fråga )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0