London calling!

Hej allihopa.
När man är sjuk så finns det inte så mycket att göra som ni vet. Något som jag brukar göra (vilket inte alltid är så bra) är att kolla runt på massa webbshoppar. Och i dag var jag inne på h&m's sida och ser direkt en rubrik som säger "London calling", jag som äääälskar London, klickade självklart där direkt. Och se här vad jag hittade:


: massa massa snygga saker. Jag fick lust att klicka hem ALLTING.
Kollektionen heter STYLE GUIDE PARK LIFE (om jag förstod det hela rätt), och jag tycker verkligen att ni ska gå in och kolla :) . Några utav dessa saker finna även ute i affärerna.


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Godmorgon ! :) Vad ska du hitta på idag ? ^^,

2009-06-28 @ 11:16:25
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0