Shopping i Göteborg.

På lördagen hade vi lite tid för shopping i Göteborg. Dock endast 3 timmar, och vi han bara gå i Nordstan. Men den tiden räckte i alla fall till att hitta ungefär vad jag letade efter:



En kort, vit klänning till skolavslutningen, Gina tricot.
Ett linne i jeanstyg med dragkedja, H&M.
Randig översize tröja, Gina tricot.

Det blev kanske inte så mycket shopping som jag hoppats på, men jag var själv medveten om att jag inte hade så mycket pengar. Hur som helst så fick jag det som var viktigast, en avslutningsklänning. Nu ska jag bara hitta skor till klänningen. Det kanske blir vanliga svarta pumps, det funkar alltid! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjuuukt fina saker. du har bra smak!

2009-06-01 @ 16:53:56
Postat av: Agnes

sv: tack så hemskt mycket :)

2009-06-01 @ 18:14:07
URL: http://agnessveajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0