Abercrombie & Fitch, mitt framtida jobb.

Jag hade nästan glömt berätta en sak från London, nämligen affären som jag blev helt kär i, eller ja i alla fall kär i de som jobbade där.
Affären heter Abercrombie & Fitch, och låg lite avsides.
 När vi klev in i affären var det första jag kände en doft utav en söt herr-perfym och hög party-musik.
Innuti var det snygg inredning och snygga (men dessvärre dyra) kläder. Men bäst utav allt, killarna som jobbade var så sjukt snygga, precis alla såg bra ut. Det var ganska många som jobbade där, några gick bara runt och hjälpte till, några dansade och framför allt, en gick runt i bara jeans och bar överkropp.
På väg ut från affären blev vi stoppade av en tjej som bad oss att ställa oss bredvid den snygge modellen för att bli fotade. Hon tog två kort och gav det ena till mig och de andra till Josefin.




Jag ser skitful ut på kortet, men jag vara bara tvungen att visa er hur sjukt snygg han var. Och tänk er vilket drömmjobb han måste ha, gå runt och se snygg ut och fota sig tillsammans med folk som kommer in i affären.


Efter att ha varit in i min nya älsklingsaffär, så fick jag genast lite idéer om framtiden. Nämligen att bo i London något/några år och jobba på denna affär. hihi, drömma kan man ju alltid göra.



Med detta säger jag god natt till er allihopa. Nu ska jag sova, och kanske drömma vidare om mitt framtida jobb? :)
Sov så gott ♥

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Hej! :) Nää, jag fick bara med din mailadress och jag frågade efter din hemadress men har inte fått svar : ) Kan ju inte maila över jeansen ; )

2009-03-06 @ 01:25:01
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0