Äntligen fredag, 13 mars.

Äntligen fredag! nu när jag skrev rubriken slog det mig att det är fredag den 13de igen. Sist hade jag inte så mycket otur, så jag hoppas att jag inte får det i dag, på t.ex proven.

I dag är jag lite fredagsfin, och ser ut så här:


Gräddvit top med spets upptill, Primark. Svart, kort, midjehög kjol, H&M. Svart, kort, finstickad väst, Lindex. Svarta leggings, Gina tricot. Pärlörhängen, Glitter. Armband, stor blomma med pärla i, Primark (men syns inte på bild).


Nu ska jag till skolan och göra de två återstående proven i Engelska. Önska mig lycka till, för jag önskar er alla som också ska göra det, lycka till!

Ha en bra dag allihopa. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0