Äntligen!

Hej. I dag har jag varit väldigt dålig med skrivandet. Men den enda ursäkten jag har är faktiskt att jag inte har haft tid. Först skola, hem och äta, genrep och nu kan jag äntligen koppla av med en god middag.
Så tur som jag har så hade mamma gjort i ordning mat åt mig tills jag kom hem. Så det stod färdigt att bara värma på lite grann.




(pasta, kyckling, creme fraíge, suger snaps (stavning) m.m)



Genrepet gick väl så där. Jag insåg i alla fall att jag inte han ta av mig alla kläder mellan danserna osv. Men vi får komma på någon lösning till det proplemet.

Svar på läsarfråga: Jag skrev i ett tidigare inlägg vilka dagar vårshowen är. Men jag kan ju lika gärna påminna er. datum: 19, 20, 21, 22 & 23 april. Hoppas att ni kommer och kollar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0