Dans i duschen.

Hej på er.
Just nu sitter jag hemma hos mamma, och ska snart börja gå mot dansen. Och för en stund sen var jag på skolan. Vi slutade 13.35, men jag blev kvar med Josefin, som skulle vänta på micke till 15.10.
Det är konstigt att man vissa gånger vill vara kvar på skolan. Men som Josefin sa  "Vi måste ju passa på nu innan vi går ut." Och det har ju ändå lite rätt i.
På slöjden började jag ju med laptop-väskan. Jag hann komma på designen och så hann jag även klippa ut alla tyger, vilket vart många. Svart vanligt bomullstyg, någon slags vaddning och svart siden. Den kommer bli ruskigt snygg har jag en känsla av. Ärligt talat brukar jag bli nöjd med det jag gör, oftast i alla fall.
På idrotten så hade två klasskarater hand om timmen. Det blev fys och styrka, vilket var väldigt jobbigt.
Jag och Josefin hade i alla fall roligt när timman var slut. Då blev det musik och dans i duschen, hehe.





Datorn fick ju följa med till skolan i dag också, eftersom jag behövde måtten till väskan. Och den kom som sagt till användning i till exempel duschen och när vi bytte om.
Vi kom faktiskt på att vi borde ha en stereo eller högtalare i omklädningsrummet. Allt blir så mycket roligare med musik, håller ni itne med?

Nej men nu måste jag kila, ha det så bra. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0