Ett sommar-plagg.

Nu är jag nyduschad och är redo att lägga mig. Det blev sent i dag, fy fy på mig.
Men innan jag går och lägger mig tänkte jag visa er ett plagg :). Ni minns väl att jag shopade ganska mycket i London? Och jag sa (om jag inte minns fel) att jag skulle visa de svarta linnet lite tydligare någon gång. Och nu provade jag det och passade på att fota så ni skulle få se hur det ser ut på :) Men jag fotade bara ryggen nu, eftersom att det är den som är så speciell.


Detta plagg kommer nog komma fram till sommaren. Då kan jag ha en bikini under bara, kanske ett par korta jeansshort´s och svarta gladiator-sandaler.
Självklart går den att använde nu, men det passar ju bättre på sommaren och ha en bikini under. BH är väl inte så passande i ett sånt här linne?
Vad tycker ni? Var det fint? :)

Nu ska jag äntligen sova, klockan är halv 1, hjälp.
God natt på er allihopa. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir nog fint till sommarn! :) går ju att ha på fest också ju ^^,

2009-03-20 @ 15:44:57
Postat av: Johanna

/Johanna

2009-03-20 @ 15:45:35
URL: http://johannaeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0