H&M smyger in mer och mer.


H&M smyger sig in med allt mer och mer skor inför sommaren. Jag älskar det!

3 modeller som jag tror starkt på i sommar är i alla fall: 1. Gladiatorsandalen. Den finns nu på alla affärer, och fler och fler köper dom. Perfekt i sommarhettan. Jag har i alla fall hunnit köpt ett par. 2. Kilklack-sko. Det är ju som sagt inne med skyhöga klackar, och kilklacken börjar synas allt mer. 3. Pumpsen. De kommer nog alltid finnas till hands, och passar till allt. Till fest och till jeans. Denna skon med öppen tå, kommer också synas mycket tror jag. Jag tycker också om att marin-blå syns allt mer och mer, jag täker nog satsa på ett par marin-blå pumps i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0