I taket lyser stjärnorna.

Nu är jag klar med bokanalysen som jag började med för drygt en timma sedan. Jag känner mig faktiskt nöjd över resultatet. Men det var inte särskilt svårt att skriva en analys om en så bra bok.
Jag vill faktiskt tipsa er som inte har sett filmen än, passa på att läsa boken. Jag som inte är någon bokfantast, älskade verkligen denna bok. Och jag som i vanliga fall läser ut en bok på flera veckor, i bland månader, ville knappt släppa denna.
Så läs!

                                                 


Nu blir det kvällsfika, sedan ska jag lägga mig i sängen och om jag orkar ska jag läsa på lite inför musikprovet som är på fredag. Annars hade jag tänkt mig att i morgon ta en hel kväll åt plugg!
God natt och sov så gott. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0