Jeansen.

Hej igen.
Nu sitter jag hemma hos min mamma, tillsammans med Josefin. Vi åkte hit efter skolan för att göra lite mat och vänta på att de andra tjejerna ska komma in. 
På skolan hade vi som sagt två nationella prov i engelska. Det första var läsförståelse, och de andra hörförståelse. Det första gick sådär/dåligt, men det andra gick faktiskt bra :) eller ja, tror det i alla fall, jag får väl vänta och se resultatet. 
Nu när jag kom hem till mamma, så kom jag och tänka på jeansen som jag vann på lindablom.se, jag hopas verkligen att de kommer snart, dom är ju så sjukt snygga. Och jag hoppas att hon fick min hemadress också, det vore ju tråkigt om det blir fel. 
Såg också att mamma har köpt en systemkamera, vilket var lite oväntat. Men jag hoppas att jag kanske får låna den någon gång och gå ut och fota lite, eller kanske bli fotad, för det är ju minst lika kul :)

Här är jeansen dom:


Nu ska vi laga oss lite mat. Jag hinner nog med ett till inlägg innan jag drar ut i kväll. 
Ha en bra dag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0