Laddat inför melodifestivalen.

I kväll blir det melodifestivals kväll hemma hos mig, men flera utav mina vänner. Jag gissar på att många av er andra också kommr sitta framför tv´n och kolla. Det är faktiskt ovanligt många bra bidrag med i år, och det ska bli kul att se vem som får delta i eurovision. Vem/vilka hoppas ni på?
Själv har jag ingen riktig favorit ännu, och helt ärligt talat så har jag inte hängt med och hört alla låtar än heller. Men jag vet och har hört attd det finns några bra.

Jag har laddat upp inför kvällen med:



Chips, dipp & dricka.


Vi ska möjligtvis åka in till stan och gå på Karibu efter melodi festivalen, och ta en fika där. Vi får se :)
Men ha en bra kväll allihopa. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0