Lockar utan locktång.

I dag har jag haft mitt hår uppsatt i en knut hela dagen. Också nu när jag skulle släppa ut håret när jag skulle duscha så såg det ut så här:




Mitt hår var en aning fuktigt när jag satte upp det i morse, men är jag var hemma hos anna släpte jag ut det och borstade det lite, då var det dessutom ännu mer lockigt. Sen satte jag upp det igen, och nu när jag släppte ut det så var det riktigt fint tycker jag.
Jag har ju faktiskt självlockigt hår, men envisas ofta med att platta det. Men skulle mina lockar vara så här fina lite oftare, så skulle jag nog kunna tänka mig att lägga undan plattången ett tag. :)
Detta skulle man ju kunna köra med på en fredag, om man vill ha lockigt till på kvällen. Att man låter det vara lite fuktigt i en knut hela dagen. Men man kan ju dessvärre inte räkna med att lockarna blir fina, men chansen är ju rätt stor i alla fall. Ett ganska smart tips till de som har liknade hår som mig!

God natt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0