London, shoppingen.

Till att börja med vill jag säga att om man är en sådan som älskar shopping (som jag), så är London det rätta stället att åka till. Det finns tusentals affärer, och det är inte svårt att hitta dte man vill ha.

För min del blev det en hel del shopping, mer än vad jag säknat med faktiskt. Så självklart ska jag visa allt jag har köpt.




Det blev 20 plagg/accesoarer.

Jacka:


En midjekort skinnjacka (skinnimmitation) från New Look.

Accesoarer:


En väska. 3 par solglasögon, Ray ban look-a-like. Armband. Örhängen, 8-pack. Hårsnoddar. Allt från Primark.

Skor:


1. Skorna från sko punkten i stockohlm. 2. Tygskor från primark. 3. Ugg-liknande skor (kunde inte låta bli) från Barratts. 4. Gladiator-sandaler med små nitar från Primark.

Klänningar:


Jag hittade dessa supersnygga klänningar på Primark (båda två). De sitter tajt och snyggt båda två, och kommer nog fram till lite festligare tilfällen.


Koftor:


En stickad oversize-tröja från Primark. En lång, svart kofta utan armar från Primark.

Linne:


Svart, långt linne med halterneck och skitsnygg rygg från New Look (får försöka ta kort och visa ryggen). Krämvit topp med spets upptill från Primark.

Underkläder:


Trosor
från Primark.



TIPS:
Om du någonång ska till London för att shoppa så föreslår jag att du börjar med att gå på Oxfort street. Enligt mig är det den ända gatan du behöver gå för att hitta alla de affärer du vill se. Oxford street har hundratals affärer och där hittar du allt. Och missa framför allt inte Primark, där jag handlade mesta delen utav mina saker. Där har de snyggt utbud till sjukt billiga priser.


Kommentarer
Postat av: saraa

vad mycket fint du fick med dig hem :)

2009-03-05 @ 14:08:44
URL: http://ssarauu.blogg.se/
Postat av: josefinnilsson

åhh, avundsjuk!

2009-03-05 @ 19:00:08
URL: http://jjosefinnilsson.blogg.se/
Postat av: elin

fan va mycket snyggt! :D

2009-03-07 @ 12:46:17
URL: http://elinols.blogg.se/
Postat av: elin

fan va mycket snyggt! :D

2009-03-07 @ 12:46:43
URL: http://elinols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0