Måndag, 9 mars.

I dag har jag haft en vanlig dag. Dvs skola, dans osv.
Skoldagen var helt okej. Däremot så fick vi reda på att vi ska ha ett prov nästa tisdag. Det är så att var tredje år så gör skolor från hela världen  ett och samma prov, för att se vilka barn som är smartast och tvärt om. Så i år är det dax, och våran skola vart utagen i vårat län. Och då väljs ett antal personer ut från klasserna i 9an, och jag blev självklart en utav dom. Så det blir spännande att se hur det går.

Efter skolan var det dans, middag och sedan åkte jag tillsammans med Julia för att se på hennes nya (och kanske mitt blivande) fotbollslag och deras träning. Det är ju så att vi (jag och två tjejer till) har slutat i våran förening efter massa krongel osv.

Jag ska antingen lägga av eller börja i detta damlaget i stället. Men vi får helt enkelt se hur det blir, efter dansen och så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0