Min dag, kortfattat.

Hej igen.
Jag har inte orkat skrivit så mycket om min dag. Men jag var hur som helst hos thomas en sväng, där efter blev det middag hemma tillsamans med mamma och syster som kom över. Kvällen spenderades tillsammans med Anna och Hedda, och slutade på subway för en latte & kaka.
Jag drog hem ganska tidigt eftersom att det var meningen att jag skulle upp tidigt i morgon och åka upp till Klövsjö. Men planerna ändrades för ca en timma sedan. Jag åker i stället upp  morgon vid 4tiden, så åker jag bara skidor på lördag. Skönt att slippa gå upp tidigt.
I klövsjö ska jag (som sagt) åka skidor, och umgås med kusinen och hans vän, plus faster och hennes kille. De har lånat min farbrors mysiga stuga, så det blir nog roligt.
Jag kommer väl hem på söndag förmiddag skulle jag tro, och jag kommer nog inte ha någon tillgång till dator.
Men ni får ha en super bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0