Mysig.

Nu är jag inne efter att ha följt med Julia till bussen, och passade samtidigt att rasta Morris. Han har verkligen blivit en liten klätter-apa konstigt nog. Han springer upp på de högsta snöhögarna, även om han så faller ner och nästan drunknar i snön. Han har också blivit mycket mysigare, jag antar att det beror på att han börjar bli gammal, men han är verkligen jätte mysig :)

I dag har också varit en-dålig-uppdatering-av-bloggen-dag, jag får sluta upp med det. Men jag har haft sååå mycket att göra. Efter dansen drog jag hem, åt middag, och rusade sedan till bussen mot valla tillsammans med Julia & Josefin. Och när jag kom hem så fikade vi först tillsammans med pappa, sedan satte jag mig direkt i sängen med plugg. Jag känner mig så duktig att jag tog tag i det (till slut).


Nu ska jag duscha och sedan läsa på lite till inför läxförhöret i SO som är i morgon. Och efter det ska jag äntligen få sova :)


Jag fotade aldrig min outfit i dag, men här är i alla fall ett smakprov på hur jag ser ut i dag:



God natt på er allihopa, sov så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0