Rinner ur plånboken.

Hej igen.
Som ni kanske har märkt så åkte jag aldrig hem efter skolan, utan jag drog i stället på stan med Julia, och ja, vi fikade.... igen. Jag borde verkligen trappa ner med fikandet. Som jag säger åter och åter igen. Men jag kan verkligen inte låta bli, så fort jag är på stan så blir jag fikasugen, och sugen på att bara sitta där, prata osv. Okej, det gör kanske ingenting att jag fikar mycket i ren allmänhet, för jag tränar ju och så, men pengarna, dom bara rinner ur plånboken. Ja, den störta delen av mitt barnbidrag går faktiskt åt fika.



På tehuset, Julia (som aldrig vill synas på mina foton). Hedda var även förbi en sväng :)



I dag blev det en halv panini & en halv kladdkaka med grädde och sprite. Vi delade på de båda eftersom att vi båda två var sugen på något mättande men också på något sött. Det var gott som alltd.

Dagens outfit kommer snart. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0