Skola, fika, sola.

Hej alla läsare.
Jag har inte varit hemma någonting i dag, förr än nu, så det är därför jag inte har skrivit någonting. Men nu ska jag sammanfatta min dag lite kort.
På skolan: Vi hade som sagt musik-prov i rockens historia, vilket inte gick så jätte bra, men jag hoppas att jag kan göra annat för att visa att jag kan få högre betyg. På tekniken redovisade vi våa "fordon". Det var kul att se alla andras, men tyvär så ville inte våran fungera, vilket var lite pinsam, men men, batteriet var typ slut, så vad skulle vi göra...
På stan: Efter skolan drog jag inte till stan med Josefin. Efter en stund träffade vi "de vanliga" och gick på... kan ni gissa? - Tehuset! Där blev det gott fika, prat och kortspel.
Solariumet: Efter fikat gick jag och Josefin till solariumet, efter som att Josefin skulle sola. Men hon gav förslaget att vi skulle sola tillsammans i ett sånt här "tower power", men det blev lite trångs så vi solade i stälet (tillsammans) i ett vanligt solarium. Det var skönt, det var faktiskt väldigt länge sen jag solade. Jag blev väl inte så "jättebrun" med lite i alla fall.
Ni kanske tycker att det låter lite konstigt at sola tillsammans. Men vi som är så slanka och smala kan ju faktiskt göra det, och det är samtidigt mycket trevligare att ha någon att prata med.

I dag glömde jag min älskade kamera hemma, men så här ser min dag ut med bilder (som jag tagit förut):


Nu ska jag ta mig en dusch och sedan lägger jag upp dagens outfit :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0