Söndag, 29 feb.

God morgon allihopa. Har ni sovit gott?
Klockan är drygt halv 12, och jag kom precis hem från pappa, där jag var för att hämta en resväska plus lite andra grejer som ska med till London.
Nu är det bara en och en halv timma kvar tills jag ska vara på sporthallen. Jag är lite nervös faktiskt, men jag lär ju bli mer nervös ju närmare klockan blir 3. Jag ska vara med och dansa fyra danser som jag sagt, och jag kan alla halvdant. Jag får försöka träna lite hemma innan jag drar iväg. Låtarna jag dansar till är i alla fall:
Rock away - Lazee
Sing hallelujha - Dr. Alban
Shake Your Pom Pom - Missy Elliott
Sandstorm - Da Rude

Önska mig lycka till. Ha en bra dag. ♥

Kommentarer
Postat av: elin

gaaaaah jag dör av nervositet redan :S hur ska de sluta?

2009-03-01 @ 12:08:05
URL: http://elinols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0