Söndag, 29 mars.

God morgon bloggen. Återigen vill jag ursäkta mig för att ha varit väldigt osocial i bloggen, men jag har som sagt haft ganska fullt upp. Men nu blir det skärpning.

I går blev det ganska sent. Det dröjde ett tag tills vi var framm hemma hos Julia. Men det var skönt med en liten sovmorgon, till 12 i alla fall. Fast egentligen så var den ju 11, men nu är det sommartiden som gäller. Ni har väl inte glömt att ställa fram klockan?
Det känna faktiskt ganska sjukt att klockan redan ska ställas fram som sommartid, det kan man inte tro när det fortfarande ligger flera dm snö utanför.

Nu ska jag träffa Anna och Josefin som ska fika, och i kväll blir det antaglien solning.

Ha det så bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0