Sunglasses.

Innan jag skulle tvätta bort sminket, så provade jag lite utan mina nya saker. Bland annat solglasögenen. De fick mig bara att längta till sommaren ännu mer.
Jag älskar solglasögon. Det är både snyggt och skönt att ha när det är soligt, jag har dessutom ganska känsliga ögon. Nu finns det även så mycket att välja på, jag har ju redan köpt 3 par nu, men jag är nästan säker på att det blir fler närmare sommaren. Solglasögonen är bland de viktigaste på sommaren, men jag tycker även att det är en snygg accesoar. Tänk er vad lätt att snygga till outfiten med ett par snygga glajer.



Pssth: dessa glasögon som jag köpa i London på Primark, kostade endast 1 £ styck, 12 svenska kronor. Är det inte helt sjukt? Jag kanske borde ha köpt fler?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0