Tisdag, 17 mars.

God morgon på er.
I dag var det verkligen svårt att lämna sängen, det var skönare än vanligt. Men men... man måste ju.
I dag har jag som sagt prov näst intill hela dagen. Det lär ju bli ganska jobbigt, men det känns skönt att veta att det inte rör mina betyg (det är endast en undersökning).

Efter skolan kommer jag dra direkt in till stan för att träffa min mamma. Vi ska i väg och köpa tyg åt en klänning jag ska sy. En klänning som vi ska dansa i på vårshowen.

Efter det ska jag till gymmet tillsammans med Hedda och Josefin och pumpa lite i några timmar.
Som ni ser så kommer det inte bli så mycket tid åt bloggen i dag.
Men ni får ha en jätte bra dag i alla fall :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0