Min dag i Åre.

Nu har jag äntligen laddat upp alla bilder från Åre, det tog sin lilla tid.

Dagen vart i alla fall riktigt lyckat, det var vi eniga om jag och Josefin. Ska berätta lite kort och visa lite bilder:



Vi blev avsläppte men buss i rödkullen. Där ifrån tog vi skidbussen in till "byn".
Vi tittade länge på skylten "skibus", och vi tänkte varför står det skid-bus, och fem minuter efteråt kom jag på att det stog på Engelska och då märkte vi attdet stod skibus. Haha vi fick ett gott skratt^^





Det blev även liftåkning, då vi fick sola lite också. Här är ett kort på utsikten och det andra kortet var meningen att det skulle bli ett fint kort på Josefin med en fin utsikt, men det blev endast ett fint kort på josefins jacka. Jag förstår inte hur detta gick till, hennes huvud är helt borta!




Lunch på Max. Kanske inte så "lyxigt", men äckligt gott!







Måste säga att vi hade väldigt roligt i gondolen. Tog fin-fina kort (några för fina för att visa). Och vi tog god nytta av att ingen kunde oss, alltså vi dansade, sjöng och roade oss som sagt.
Vi fick även turen att hamna i rock gondolen en gång, dessvärre funkade inte musiken, men stod vi för själva.






Det bästa på hela dagen tror jag. En latte på en terass, i en soffa, i solen. Kan det bli bättre? - Nej jag tror inte det, det var verkligen höjdpunkten.
Där satt vi en lång stund, gottade oss och pratade en massa.




Sedan var det dax för hemresa, i en buss, med resten av skolan. Skönt, men dock inte lika mysigt.


Det blev en super bra dag som sagt. Och jag är så glad över att det inte dröjer mer än fyra dagar tills vi är där igen. Då åker vi upp för att se Jon Olsson Super Seission.


Kommentarer
Postat av: Leia

Jodå, det är bra!



Vad görs? =)

Krams

2009-03-30 @ 20:06:58
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhh jag vill ocksååå!!

2009-03-30 @ 20:29:42
Postat av: josefinnilsson

åhh jag vill ocksååå!!

2009-03-30 @ 20:29:53
URL: http://jjosefinnilsson.blogg.se/
Postat av: josefinnilsson

/

2009-03-30 @ 20:30:21
URL: http://jjosefinnilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har en riktigt bra blogg hörru:D<3



http://vendelaspace.devote.se

2009-03-30 @ 20:39:00
Postat av: pontus bäst

HEy! man ser mitt hår:D

2009-03-30 @ 21:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0