Vitamin E.

Det var ett tag sedan jag delade med mig av ett skönhetstips. Och eftersom jag haft dålig uppdatering i dag, så kan jag ju gottgöra er med ett!

Jag tänkte ge tips på två hudprodukter som jag använder.

1. Vitamin E face mist, från body shop. En vätska som du sprutar på ansiktet efter du tvättat bort smink/smuts. Efter som den innehåller vitamin E, så återställer den snabbt hudens naturliga fukt balans och gör huden mjuk. Jag använder denna spray innan jag applicerar fuktkrämen över. Den är också perfekt till att fixera makeupen. 
Helt ärligt vet jag inte om det skule göra så stor skillnad om jag skippade denna produkt, men samtidigt så vill jag inte det, eftersom den gör att jag känner mig så otroligt fräsch. (För alla hudtyper)

2. Vitamin E moisture cream, från body shop. En fuktkräm som passar alla hudtyper. Själv så är jag helt beroende av att alltid ha en fuktkräm till hands, eftersom att min hud är så torr. Och jag har provat väldigt många olika sorter. Men jag måste säga att denna är en utav de bästa. Jag känner verkligen att huden blir mjuk utav denna, och att det inte bara är för stunden.

Vitamin E: Är bra på många sätt och vis. Det hör vi ju bara på namnet "vitamin". Men visste du att det till-och-med kan förhindra tidigt åldrande, i alla fall när det gäller dessa produkter. Och i störta allmänhet så är ju vitaminer bra, så det är väl perfekt att få i sig vitaminer genom att smörja in sig, tycker jag i alla fall.

THE BODY SHOP har fler produket av serien Vitamin E. Ännu har jag bara hunnit testat dessa två, men är sugen på en till. Nästa produkt blir i så fall body butter. Vem älskar inte body shops body butter?





Jag vill påminna er om att mina "skönhetstips" kommer från egna källor. Och jag reccenserar endast produkter som jag använder eller åtminstonde provat. Så var säker på att du kommer bli nöjd efter mina tips!

Kommentarer
Postat av: Johanna

den sprayen har jag med, riktigt bra faktist :)

2009-03-18 @ 10:56:17
URL: http://johannaeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0