Vill aldrig kliva upp.

Hej bloggen.
Jag hann inte skriva innan jag skulle iväg till dansen. Min söta lilla dator hängde sig, så jag stängde bara locket och sprang till bussen.
Men nu så är jag hemma :) Och just nu slöar jag i våran vilo-fotölj, (vill äldrig kliva upp). Egentligen borde jag duscha, plugga och sen lägga mig. Men jag är alldeles för lat för att äns ställa mig i duschen just nu. Så jag ligger nog kvar en stund till.
I morgon har vi nationella prov igen. och inte nog med det, det är TVÅ STYCKEN efter varandra, och dessutom ENGELSKA, som verkligen är mitt "favorit"ämne. Nej nej, inte min starkaste sida om jag säger så. Men det är bara att hå¨lla tummarna och göra så gott det går.
Jag kommer med något lite roligare inlägg om en stund. Ha det bra så länge. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0