Design by A.S.J:

På textilslöjen har jag designat och sytt en egen laptop väska! Måste visa upp den, eftersom jag blev så nöjd.
Den är svart (som ni ser) med rutigt mönster, svart "siden"-tyg som foder och nitar längst kanten:



Det tog ganska lång tid att göra den. Det som tog längst tid var rutmönster. Det jag har gjort är att jag har använt ett helt vanligt bomullstyg. Sen har jag tagit en slags vadd som har gjort ruterna lite "fluffiga". Så jag har alltså sytt i hop tyget med vadden, och gjort ett rutmänster.

Perfekt att bära datorn i. Den är både snygg (om jag får säga det själv) och den skyddar datorn.
Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Stina

sjukt snygg! imponerad på rut-mönstet =)

2009-05-21 @ 15:13:30
Postat av: Anonym

sjukt så snygg

2009-05-22 @ 13:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0