Färgglad?

Hej på er.
Taskig uppdatering idag, jo jag vet. Jag har haft tid, men har inte haft någonting att skriva om typ.

I kväll var jag i alla fall och kollade på en kompis fotbollsmatch tillsammans med Anna & Rebecca. Därefter åkte jag tillbaka till stan, väntade en halvtimma på hans buss sen gick jag hem.
Nu ligger jag i soffan, äter chips och kollar tv, och tänkte svara på en kommentar jag fick:

Anna om Tisdag 19.05.09.:
Hej. En fråga, varför har du aldrig "färglada" kläder på dig? Om man tittar igenom din "dagens outfit" så är nästan alla kläder svarta, vita, naturfärgade bara.

Svar:
Hej Anna. Roligt att du la märke till det. Jag har fatiskt tänkt på det själv, och helt ärligt så beror det nog bara på att jag trivs i "naturliga" färger. Jag gillar absolut färglada kläder, men jag äger inte direkt så många. Jag kanske borde lägga till lite färgladare plagg i garderoben.
Dessutom är det så enkelt att matcha kläderna om de går i svart, vitt. grått osv.
Måste bara lägga till att jag inte alltid har ofärgade plagg på mig. Senast i dag hade jag en tröja som går i rosa & blått :)

Hoppas du är glad över svaret, och jag ska faktiskt ta kommentaren som ett tips, och förska "våga" bära lite mer färg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0