Fredag 01.05.09.

Hej på er.
Ursäkta för skit kass uppdatering.
Gårdagen var i alla fall minst sagt lyckad. Vi började kvällen med grillning vid sjön. Vi var ca 20 pers, och det var härlig stämning. Hela kvällen spenderades i stan, sedan åkte jag och julia till henne vid tretiden någon gång.
Dessvärre glömde jag min kamera hemma, så inga bilder från kvällen togs.

I morse vaknade jag hos Julia. Vi gjorde varma mackor och oboý, och därefter solade vi i drygt 2 timmar på hennes alltan. Jag fick faktiskt färg, och näst intill brände mig.


I kväll är vi några som ska laga middag hemma hos Josefin, som har villan för sig själv. Det blir en mysig kväll i hennes inglasade alltan.


Nu ska jag lägga upp gårdagens outfit, vilket jag lovade. Sedan ska ja göra min i ordning för att åka till Josefin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0