Fredag 22.05.09.

Fredag, Yes!
I dag började min dag klockan 9, med att jag gjorde i ordning mig lite snabbt, slängde i mig lite frukost och drog där efter i väg för att fortsätta med våran reklamutdelning. Det gick betydligt snabbare i dag, och var dessutom inte lika jobbigt som i går.
Senare (när vi var färdiga) drog vi ner på stan och kollade runt lite. Vi tog en fika på tehuset med några vänner och efter det gjorde jag någonting som jag inte borde gjort.... SHOPPADE!
Jag hade lovat mig själv att vänta med att shoppa tills vi kommer till göteborg (nästa fredag), men jag kunde helt enkelt inte stå emot detta:


: En söt kofta från H&M, ett par nya älsklingsörhängen (eftersom jag tappade mina i lördags) & ett flätat hårband från Monki.

Nu har Anna lovat att hjälpa mig med att inte shoppa något mer. Ni måste hålla med om att dte är riktigt svårt att låta bli?  Men dessa köp är jag verkligen nöjd med.



På tal om örhängena... Jag berättade för mamma att jag hade tappat bort mina andra, och att jag förmodligen skulle köpa ett par nya. Men så när jag kom hem nyss, så hittade jag detta på kudden från sötmamma:



: Hon hade varit i väg och köpt ett par åt mig. Nu visste ju inte jag det när jag köpte mina, men nu har jag ju 2 par. Dessa var dessutom en aning mindre, och det är ju aldrig fel med variation.
Tack mamma.

Ni ser antagligen vad som står på lappen? - Nu ska jag faktiskt vara duktig och göra som mamma säger, bara för att hon avr så gullig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0