God natt.

Hej på er.
Nu är jag hemma efter skoldansen. Det var faktiskt roligare än jag tänkt mig. Själv så trodde jag att det skulle vara tomt på dansgolvet, och skittrist dansbandsmusik typ. Men det var ett liveband och ett (nästan) fullt dansgolv. Helt okej faktiskt :)

I dag köpte jag skor i alla fall. Ska visa er någon dag framöver. Jag hämtade även jeansen, som var otroligt snygga. De ska jag också visa er.

I morgon ska jag på studiebesök på gymnasieskolan i järpen/åre. Jag ska dit min kära kusin från stockholm, som jag inte träffat på evigheter, så det ska bli skitkul.
Jag ska upp om bara några timmar, så nu är det godnatt. Jag skriver så fort jag är hemma i morgon.
Ha det bra så länge.


Kommentarer
Postat av: ella

hej jag har en fråga, vad har du sökt för gymnasium/linje? gillar din blogg också & du är jättesöt! :)

2009-05-08 @ 15:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0