God natt.

Hej på er.
Då var denna vecka snart slut...

Som jag sa i det tidigare inlägget så spenderade jag dagen åt städning i stort sätt hela lägenheten. Det var riktigt jobbigt, och jag förstår mig inte på min mamma som ständigt städar. Men skönt att det är gjort i alla fall.
Efter städningen var klar så gick jag och mamma och köpte en varsin glass, det var riktigt gott.

Nu börjar mina två pappaveckor, så i dag var det middag hemma hos han. Vi fick en jätte god middag som vanligt, och jag hade dessutom fått nya, fina pålakan, lakan, rullgardin m.m. Fint va?:



Gissa om jag längtar tills jag ska få lägga mig under mitt sköna duntäcke?

I morgon ska ta ett klassfoto till niornas "roliga" skolkatalog. Våran klass bestämde oss för temat "bimbos alt. brats", kaske ett ganska orginellt tema, men det blev tillslut framröstat.
Så nu ska jag plocka fram lite kläder till min "bimbo-outfit" sedan ska jag sova. Jag ska försöka komma ihås att ta med mig kameran i morgon så jag kan fota min fina klass.

Sov gott.


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Hejsan : )

De verkar som mitt mailkonto sollar bort mail från vissa personer. Skriv adressen, jeansen, tävling, storlek, företag(i en kommentar) - allt så skall jag dubbelkolla detta : )



10000 gånger förlåt att du får vänta!

2009-05-03 @ 23:47:59
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0