Jag klarade det!

Hej på er. 
Just nu sitter jag och skriver från pappas dator, dvs den datorn som jag använde innan jag fick min söta lilla mini-pc. Det känns så sjukt annorluna att sitta vid en vanlig mac-dator som har skit stor skärm, när jag nu har vant mig vid min lilla laptop som dessutom är pc. 
Hur som helst... I dag har jag bara hunnit med skola än så länge. Det var ganska drygt från morgonen när vi var på mittuniversitetet, men å andra sidan var det nice på med luch på stan tillsammans med klasskompisarna. 
På badet var vi som sagt tvungna att livrädda en docka (jag hatar livräddnig), det var jobbigt och jag ville verkligen inte, men jag klarade det!
En till bra grej som hände på skolan i dag var att min lärare hade satt ett VG i historia, gissa om jag blev glad? - Självklart, och framför allt lite förvånad också. 

Nu måste jag sticka ut och dela ut lapparna jag pratade om. 
Hoppas ni har haft en bra dag än så länge. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0