Måndag 04.05.09.

God morgon på er.
Gissa hur gott jag sov i mi nsköna säng med mina nya lakan? - Underbart skönt var det.

Det var inte det lättaste att ta mig upp ur sängen, men nu är jag uppe och har nu ätit frukost, klätt mig och sminkat mig lite. Jag glömde däremot min plattång hos mamma i går, så eftersom jag inte har fixat håret någonting och bara satt upp det, så har jag ovanligt mycket tid över.

I dag har vi som sagt skolfoto med temat "bimbo vs. brats", jag har hittat kläder nu, hoppas de duger. Det är faktiskt inte det lättaste att hitta bimbokläder bara så där.
Efter skolan ska jag in på stan en sväng och kika efter skor, ett par vanliga tygskor tänkte jag. De som jag köpte i London (för inte särskilt länge sen) är redan trasiga.

Hoppas ni får en bra måndag.


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Nu har jag bifogat din adress till tretton : ) De var på tiden : ) Hihi :D Kram!

2009-05-04 @ 10:28:16
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0