Onsdag 06.05.09.

Hej på er allesammans.
Jag hade inte tid att skriva i morse. Men nu så..

På skolan var det en lugn dag, och inte särsilt ansträngande. Textilslöjd i 2 timmar, brändboll i ca 1 timme, lunch och sedan svenska i drygt en timma. Jag älskar onsdagar!

Efter skolan drog jag in till stan för att köpa skor. Jag väntade dock med skorna, men med mig hem fick en söt klänning följa med i alla fall.


Fick även ett paket tuggummi av mamma. Gullit av henne va?
Det var även mamma som köpte klänningen åt mig (som ni för övrigt får se lite senare).
Tack mamma.

Nu ska jag ut med hunden, och där efter ut och träffa vänner. I kväll ska jag ta och lägga upp dagens outfit, det var ju ett tag sen.


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Vad sköönt :D Haft så dåligt samvete eftersom att vi inte fått tag i varandra : ) Du måååste blogga om dom när du hämtat ut dom : ) Hojta till när du gjort det : ) Kram!

2009-05-06 @ 22:31:26
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0