Onsdag 27.05.09.

Hej på er. 
I morse var det tredje gången i rad... Jag fattar inte hur jag kan försova mig så mycket. Eller jo, det lär väl bro på att jag lägger mig rätt sent på kvällarna, jag får helt enkelt ta och ändra på det. I morse hade jag knappt 20 minuter på mig att klä på mig, fixa mig (ytterst lite) och äta frukost. Som tur var så hann jag med bussen, och kom i tid till skolan (inte så snygg dock). 

I dag har jag haft en skithärlig skoldag. Efter två timmars textilslöjd så skulle vi egentligen ha idrott, men jag fick i stället åka i väg med skol-IF och fika. På lektionen efter lunch, som även var den sista, hade vi svenska/musik, vilket innebar att vi bara satt och övade på våran låt. 
Som sagt, en jätte bra dag! 

Nu är jag hemma och kommer inte in på min dator. Så för tillfället lånar jag mammas. Nu ska jag göra mig något att äta, sen ska jag (försöka) plugga lite. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0