Ska jag...

Hej på er.

Fotograferingen med klassen gick bra tror jag. Blev lite besviken att jag inte han "fixa" mig så mycket. Jag som skulle ha löshår, och en massa smink. Men när jag märkta att det var 5 minuter kvar tills plåtningen så satte jag upp håret, satte fast håret och tog på mig en mössa. Jag han inte heller sminka mig, så jag blev överklycklig när jag hittade ett par solglasögon i min väska. Så det löste ju sig kan man ju säga.

På skolan fick jag i dag reda på att skoldansen är på torsdag. Fick först lite panik, och tänkte direkt "måste hitta en klänning" , så jag åkte in till stan efter skolan tillsammans med Josefin för att leta.
Jag har hängt undan en och ska tönka lite på den innan jag bestämmer mig. Nu i kväll hörde jag å andra sidan av en kompis att när hon var där förra året kände hon sig alldeles för uppklödd i klänning osv, så hon tog bussen hem, bytte om till lite mer "vanliga kläder" och åkte tillbaka. Hon kände sig alltså lite väl uppklädd. Så nu har jag ännu svårare att bestämma mig. Ska jag klä upp mig? Eller bara vara lite finare än vanligt, fast med vanliga kläder?

Nu har jag lagt in bilderna från dagen till datan, så jag ska lägga upp dom på en gång, så jag inte skjuter upp det.


Kommentarer
Postat av: :)

Hej:)

Man behöver absolut inte ha ngn klänning att klä upp sig lite finare med "vanliga" kläder duger gott och väl.

2009-05-04 @ 22:17:45
Postat av: elin

man kör väl på "finare vanliga kläder" kanske en fin kjol. klänning tkr jag inte behövs.

2009-05-05 @ 22:47:57
URL: http://elinstenback.blogg.se/
Postat av: sara olofsson.

jag ska typ köra på jeans haha :)

2009-05-06 @ 19:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0