Söndag 03.05.09.

Hej på er.
Jag känner mig riktigt dålig som inte har orkat/haft tid för bloggen denna helg. I går lyckades jag intelägga in ett enda inlägg på hela dagen. Även i dag har jag fullt upp med att städa köket, vardagsrummet, badrummet och hallen. Men jag tänkte lägga upp lite bilder från helgen i kväll. Så ni kan ju kika in senare.

I dag ska jag som sagt städa. Tro mig, jag är ingen som brukar städa. Jag lyckas alltid slingra mig ur det, och slippa det helt och hållet. Men nu har vi en hemkunskapsläxa, och mamma tvingar mig att göra den i dag. Så i dag blir det en heldag åt städning... kul!

Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: isabelle

sv: tack så mycket! :D

2009-05-03 @ 17:20:36
URL: http://isabellestromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0