Söndag 10.05.09.

God morgon sverige.
Nu sitter jag hemma och har precis ätit frukost. Innan det vaknade jag hos Sandra, där jag sov i går kväll.

I går hände det inte särsilt mycket. Vi drog in till stan och åt igen (kommer till det sen), därefter märkte vi att det var ganska dött. Så vi följde med en kompis som skulle sola.
Runt tiotiden åkte jag in till stan igen med Sandra och Nilsson. Då gick vi till Karibu (ett kvälls-café) där vi träffade några andra kompisar. Vi satt där tills strax innan det stängde, då gick jag och Sandra. Så var vi ute ett tag, stöttte på folk lite här och var. Sedan började det regna, och vi som skulle gå hem tänkte att vi kunde vänta inne på mc donalds tills det hade lugnat ner sig. Så vi satte oss där inne, jag blev bjuden på en paj, sedan tänkte vi börja gå eftersom det hade blivit ganska sent. Men det regnade ännu värre... Så vi ringde runt efter någon som kunde skjuta, men det gick itne så värst bra, sedan missade vi en nattbuss, så då fick vi vänta i någon timma tills nästa buss kom.
Det var lite jobbigt, och hela kvällen var inte så jätte rolig, men samtidigt så hade vi roligt ändå. Jag tror att det inte beror så mycket på vad man gör och vart man är, utan med vem man gör det med.

En till sak måste jag nämna. Jag är en ganska matglad tjej. Och folk blir nästan häpna när de serhur mycket jag kan äta, utan att gå upp i vikt. I går hade jag en riktig mat-dag (eller vad jag ska kalla det), jag måste faktiskt berätta vad jag åt.

2 mackor och oboy till frukost.
stekt ägg och prinskorv till lunch.
godis och en dricka.
cesar chicken wrap på Subway till middag.
stripstallrik lite senare på kebab baren.
kladdkaka och en annan kaka på karibu.
paj på mc donalds.
kvällsmacka hemma hos Sandra.

I bland kan jag önska att jag hade lite mer "hull" på kroppen, men jag är ändå ganska glad över att jag kan äta så mycket, utan att öka i vikt.


Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Jag är likadan. Åt godis till frukost - still skinny. Haha :P

2009-05-10 @ 13:53:34
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: Emmi - you know u like it ;)

sv; Åh tack du ger mig lite hopp iallafall haha :)

Vilken tur du hade som vann dom, måste vart jättekul!

Ja man får väl aldrig sluta hoppas, "när man minst anar det händer det" heter det ju ;)

kram

2009-05-10 @ 14:15:21
URL: http://emmiwalter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0